Opis
FORD L 7000 6.6,F-800 6.6,L 8000 6.6,L 9000 6.6,F-900 6.6,F-600 6.6,L 6000 6.6,F-700 6.6,L 9000 7.8,F-900 7.8,F-600 7.8,L 6000 7.8,F-700 7.8,L 7000 7.8,L 8000 7.8
NEW HOLLAND TX34
Cechy produktu oraz numery powiązane
Cechy produktu
(7)
|
Ilość zębów [2] |
10 |
Napięcie [ V ] |
12 |
Obrót rozrusznika |
CW |
Otworów gwintowanych |
0 |
Otworów w głowicy |
3 |
Rozmiar A [ mm ] |
92 |
Rozmiar B [ mm ] |
48.3 |
Towary powiązane
Kod towaru |
Producent |
Nazwa |
Cena netto |
Cena brutto |
Dostępność |
SS1119P |
AS-PL |
Automaty rozrusznika SS1119P |
175,36 zł |
215,69 zł |
Nysa 1
|
SS1151S |
AS-PL |
Automaty rozrusznika SS1151S |
159,63 zł |
196,34 zł |
Nysa 1
|
Kod towaru |
Producent |
Nazwa |
Cena netto |
Cena brutto |
Dostępność |
113125 |
CARGO |
Rozrusznik 113125 |
814,40 zł |
1 001,71 zł |
Nysa 0
|
S1021 |
AS-PL |
Rozrusznik S1021 |
959,83 zł |
1 180,59 zł |
Nysa 0
|
Kod towaru |
Producent |
Nazwa |
Cena netto |
Cena brutto |
Dostępność |
113125 |
CARGO |
Rozrusznik 113125 |
814,40 zł |
1 001,71 zł |
Nysa 0
|
6398N-PT |
WAI |
Rozrusznik 6398N-PT |
916,21 zł |
1 126,94 zł |
Nysa 0
|
S1022 |
AS-PL |
Rozrusznik S1022 |
1 043,46 zł |
1 283,46 zł |
Nysa 0
|
Marka
|
Model
|
Rok
|
Typ Silnika
|
Uwagi
|
FORD
|
F-600 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-600 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-700 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-700 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-800 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-900 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
F-900 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 6000 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 6000 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 7000 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 7000 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 8000 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 8000 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 9000 6.6
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
FORD
|
L 9000 7.8
|
01.1982 - 01.1988
|
|
|
|
|
|
|
|
NEW HOLLAND
|
TX34
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|